pondělí 21. ledna 2008

Vendulka Stodůlková


Všechno se podařilo a dnes po desáté hodině prořízl chodbu Zlínské porodnice křik (mimo jiných) i naší nové hvězdičky - Vendulky. Ještě v bříšku u mamky si Vendulka řekla, že se rodit nechce a otočila se zadkem tam, kde má miminko mít hlavičku, takže jsme rodili plánovaným císařským řezem. Taťka dostal hned po narození a zvážení (3,5kg, 50cm) holčičku na půl hodiny "půjčit" a šlo jim to spolu náramně. Napřed si povykládali (taťka vysvětlil malé situaci a ta si trochu postěžovala, že se jí u mamky líbilo víc, než venku). Pak náš drobek poznala, že je v dobrých rukou, že venku je to taky zajímavé a usnula, takže zbylo pár minut i na vyfocení. Celkově se mi podařila jediná povedená fotka, kterou přikládám - teda ještě mám pár ostrých hned po narození, ale ty jsou takové trochu moc naturalistické.

Bavil jsem se s paní asistentkou a vše proběhlo v nejlepším pořádku - mamka i Vendulka na jedničku, velký dík personálu Baťovy nemocnice. Jediná komplikace byla, když dali mamce anestezii. To si ještě jedno nenarozené miminko začalo říkat o porod na sále a najednou jsme málem uvolňovali místo, ale nakonec se to vyřešilo jinak a my mohli zdárně dokončit to, co jsme začali.

Potom, co jsem si malou uspal a předal ji sestřičkám, jsem se byl věnovat mamce, která byla (kupodivu :-) celkem grogy, ale jak jsme byli na pokoji, tak už se jí udělalo líp. Bohužel je teď porodnice zcela "vyprodaná" a na normálních pokojích není místo, takže mamka leží na jiném patře, než Vendulka, to by se mělo (snad) zítra spravit a doufám, že se dostanou k sobě na pokoj. V současném stavu by byly návštěvy zítra celkem složité. Lenka dostala nějaké léky a bude si potřebovat trochu odpočinou, tak jsem ji nechal spát a šel ještě za Vendulkou.

Vendulka je na čtvrtém patře v "novorozeneckém pokoji", má tam stálý dohled a asi šest dalších kamarádů a kamarádek. Střídají se ve řvaní a vypadají prostě rozkošně. Usměvavá sestřička mi dovolila chodit na návštěvy i mimo "úřední hodiny", super. Ještě jsme si s malou čtvrt hodinky povykládali (má krásné modré oči) a jel jsem domů, odeslat maily a udělat si něco k jídlu - mám hlad, že bych snědl koně.

A už jsme v současnosti, kdy tady sedím a pořád ještě píšu a pořád mám hlad. Takže rychle rozeslat a jít prošmejdit ledničku, jestli tam není něco dostatečně slavnostního. :-)

7 komentářů:

Unknown řekl(a)...

CILI je to velika nadhera. A sem rad ze je vse OK. Kurna z Wenci je tata od rodiny .. hmm budu si muset zvyknout :-) Inac je potreba pochopitelne to nejak poradne ZAPIT.

Vašek Stodůlka řekl(a)...

Plánuju, pozvaní budou včas obeznámeni. :-)

Anonymní řekl(a)...

Moc blahopřejeme!!!

Spes řekl(a)...

Teda, moc pekne. Gratuluji!

Anonymní řekl(a)...

Gratuluji, blaho preji. Obema holkam i tatinkovi :-)

Anonymní řekl(a)...

Gratulace a přeji Vendulce, ať ji moc nezlobí rodičové :-)

Anonymní řekl(a)...

Taky velmi gratulujeme. Slysel jsem, ze Vendulka bude zdrava, dobra prace :-)