úterý 5. února 2008

Hry zdarma pro vlastníky nVidia karet

Žalovat se nemá, ale hlásit se to musí. nVidia připravila pro své zákazníky spolu s Valve dárek v podobě čtyř her zdarma. Nabídku je možné využít tady.

V balíčku jsou Half-Life 2: Lost Coast, což je starší výbroná ukázka technologie HDR na přibližně 20 minut hraní, Half-Life 2: Deathmatch, což je na špičkovém Source enginu postavený multiplayer, který má ale zcela zoufalé mapy, pak je tam rozšířené demo hry Portal (A-čkový titul z loňského roku, který AFAIK demo jinak nemá) a nakonec Peggle Extreme, což je taková konina, že je potřeba to vidět - na dvě hodiny jsem z toho byl úplně mimo.

No nic, pěkné hraní, mně už se dotahuje Portal, tak to jdu vyzkoušet.

PS: Musel jsem vyměnit základní desku, tak je potřeba to pořádně otestovat. A to jsem pouštěl počítač jenom kvůli tomu, že jsem se chtěl podívat, kdy jsou Zoufalé manželky. Jsou v úterý v 18:00, Prima je s tím pěkně trapná - to bývám ještě v práci.

Žádné komentáře: