sobota 9. února 2008

Orange Box

Nedávno za mnou přišla Lenka a zeptala se mě, jestli si uvědomuju, že prožíváme nejlepší období ve svém životě. Nechtěl jsem to brát tak vážně a odpověděl jsem jí: "Jasně že si to uvědomuju, právě jsem si koupil do počítače novou základní desku." Smála se a objali jsme se, čímž jsme si dali odpověď na původní otázku.

Postupně jsem zjistil, že mít dítě není nic složitého, pokud jsou na to dva. Není to žádná extrémní situace přinášející stres a neúnosné nároky, skoro žádný spánek a práci od noci do noci a ještě i v noci (jak se dá různě doslechnout). Je to radost, těším se domů na obě moje kočky. Malá spí v celkem dlouhých intervalech (2 - 5 hodin) a v noci se vzbudí cca třikrát. Brečí jenom když má hlad nebo prdy a jinak je s ní zábava. No, Lenka to možná vidí kapku jinak...

No a teď k věci - Orange Box. Protože to máme celkem v pohodě, zůstává čas i na chvilku hraní. Vyzkoušel jsem demo Portalu a je to nářez. Chci víc. Taky jsem si dělal zálusk na Half-Life 2: Episode 2, ale nekoupil jsem si to, protože jsem nevěděl, kdy se dostanu k počítači. Obě hry stojí 20 + 30 USD, což je asi "čistě náhodou" i cena Orange Boxu (50 USD), který obsahuje mimo tyto dvě hry i Hlaf-Life 2 a Half-Life 2: Episode 1, které už mám, takže bych je měl 2x. A proto zásadní otázka - nechcete někdo Half-Life 2 a/nebo Half-Life 2: Episode 1? Řekněme za 400 Kč, ale můžete i smlouvat. Celý Orange Box vyjde na cca 1000 Kč a vzhledem k tomu, že to vyjde nastejno, so ho stejně asi koupím.

Žádné komentáře: