úterý 8. ledna 2008

Pár fotek ze Silvestra a z vánoc

Na Vánoce a na Silvestra jsme byli doma, takže fotky jsou z Jižních svahů. Napřed vánoce - konečně jsem se odhodlal a vykašlali na všechny elektronické, plastové a moderní zbytečnosti, které by si obchodníci přáli, aby lidi kupovali a celý nákup dárků jsem realizoval v oddělení ovoce a zeleniny v Intersparu. Nakoupil jsem kopec klasického i cizokrajného ovoce a dal je rodině v Napajedlech, Ježíškovi jsem napsal o to samé. Trochu jsem se bál, aby to nakonec celé vyšlo a ono jo, Ježíšek sice přidal i nějakou čokoládu, ale zbytek se trefil podle dopisu. Takže jsme se mohli koncentrovat na důležitější věci při přípravě na vánoce - byli jsme na adventním koncertu v Mysločovicích, pekli jsme perníčky a linecké a vánoce jsme trávili v rodinných kruzích - v Brně, Napajedlech a pak i sami ve Zlíné.

Teď Silvestr - byli jsme u Foukalů (o dva bloky dál, jsme v rodící pohotovosti a nemůžeme se moc vzadlovat od porodnice) a taky jsme se byli projít, je tady okolo pěkněji, než jsem si myslel. Nakonec to byla pohodička. Jo a musím si pochválit foťák, co jsme dostali ke svatbě - není to sice žádná zrcadlovka, ale fotky z něj se mi prostě líbí. A když se do něj strčí kabel do televize a dá se slideshow, tak si může člověk vybrat z nepřeberného množství prolínaček a dokonce u přehrávání hraje hudba - naprostý úlet.

Bonus na konec - 4. ledna byl "den Internetu" víc doslova, než jsem si původně myslel. Následující den nám totiž UPC zase net odpojilo a zapojili ho zase až v pondělí - jelimani.

Žádné komentáře: