pátek 4. ledna 2008

Pátek 4. 1. - den Internetu


Pokud to někdo ještě nevíte, dnešek je dnem Internetu. Teda aspoň u nás. Dopoledne přišel hodný pán a připojil nám modem. UPC zládnulo přepojení do měsíce - 3x hurá.

Mezitím se stalo spousta věcí, takže jenom heslovitě:
- Lénino břicho je čím dál tím větší - k naší společné radosti
- Máme uklizené tři velké pokoje - kuchyň, ložnici a obývák
- Přivrtali jsme plátno naší novou vrtačkou a už jsme se dokonce dívali na dva díly Samuraje Champloo
- Stydlín (náš myšák) zhubnul a vypadá sportovně
- Byly vánoce - a byly moc příjemné
- Byl jsem na Silvestra na Pradědu a bylo tam krásně (foto přiloženo)
- Chybí nám podstavec pod projektor - zatím se jako nejlepší osvědčil notebook z práce, ale výhledově plánuju použít nějaký levnější materiál, třeba dřevo
- Splachuje nám záchod bez nutnosti rozebírat nádržku - Léňa vymyslela, Václav nádherně realizoval
- Mám půjčenou silnější vrtačku, je to SDS DeWalt za 160Kč na víkend. Doufám, že s ní zítra pokořím panel v ložnici, abychom si tam mohli dát poličku. Moje nová osobní vrtačka je sice taky perfektní (umakart děruje jak máslo), ale hlouběji, než 1,5cm jsem se v ložnici nedostal ani s vrtákem za 80 korun.

A co víc? No hlavně hodně zdravíčka, štěstíčka Božího požehnání do roku 2008 vám všem.

A funny bonus na závěr: Mezitím, než jsem napsal tento přispěvek, přifičel nový GIMP. Takže horní obrázek je zmenšený starým a dolní novým GIMPem. Který GIMP zmenšule líp?

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tak já Ti to tu teda odpaním, no :-) O tom vrtání do panelu bych mohl vyprávět hodiny, tak jen malou zkušenost: příklep je samozřejmě nezbytnost ... a vyplatí se mít ve více exemplářích vrtáky do betonu a do železa, pro případ že trefíš roxor (nebo jak se to jmenuje). Když ho trefíš, zničíš vrták do betonu, když ho pokoříš, zničíš na následujícim betonu pro změnu vrták do železa. Já sám při vrtání garnýže jsem jej trefil 4x z pěti.

Ondřej Sýkora řekl(a)...

Tak to je presne ma zkusenost.
Do panelu vzdycky dvojci vrtaku. na zelezo a na beton. Kdyz se vrta s citem a obcas se pribrousi smirkem tak to jde docela dobre.
Nedavno jsem se dozvedel ze kdyz provrtam armovani tak muzu narusit statiku.